Mercedesu' cu covrigi în coadă

   Mi s-a întâmplat de mai multe ori să-i aud pe unii zicând răutăcios despre alții că "are doar un covrig în burtă, dar se plimbă cu Mercedesu' ".  Probabil n-o fi avut timp individul să ia micul dejun sau prânzul, că e un om ocupat, ce tot atâta dujmanie?
   Atâta doar voiam să zic şi eu că
...cum stăteam cuminte pe un colț de bancă pe lângă UMF, înfulecând un fornetti şi împleteam decizii serioase pentru viitorul meu, îmi bate aşa deodată un soare puternic în ochi. Mercedesu' ăla de poveste de care tot auzisem, fusese parcat fix în fața mea, şi reflecta toată lumina de pe o rază de un kilometru. Oo da ce onoare să pot eu să-i privesc de aproape pe cei doi "office-hipteri" cu pantaloni care lasă dezgolită jumătate de gambă şi ochelarii lui John Lennon. Şi ce onoare că mi-au aruncat o jumătate de privire, şi aia doar pentru că eram în raza lor vizuală, scrutând falnic împrejurimile, să se asigure că sunt priviți. Mmm, poate maine, astăzi toată pasiunea mea se focalizează pe foietajul cu ciocolată dublă.
   Mă gândeam că... dacă mami şi tați îi râsfață fundulețul cu o maşină de cel puțin 5 cifre, de ce nu i-ar finanța şi o facultate cu cea mai mare taxă de pe la noi.? Dar până să-mi duc gândurile la final, băieții ies vitejeşte de la Petru, fiecare cărând câte 2 pungi cu covrigi, şi duşi au fost. Ei, na, răutăcioşilor, ei au mai mulți covrigi în burta!
   Nu că ar fi ceva în neregulă cu covrigii...ăia cu semințe sunt chiar foarte buni.

Comentarii

Postări populare