#Fikafamily

"Așa de important este pentru tine jobul tău"?
Pai nu înțelegi că nu este doar un job? E casa, familia, prietenii, locul de muncă și de distracție. E locul unde am râs cu lacrimi, unde am trântit cu nervi, unde am plâns pe înfundate pentru a nu-mi arăta slăbiciunile. Locul unde sufletele se caută întâlnesc, se recunosc. Locul unde se discută și se rezolvă neliniști, se împărtășesc iubiri, emoții.
"Mi-e dor de cafea", înseamnă că mi-e dor de locul meu, unde cafeaua are gust pentru că oamenii îi dau gust, pentru că din geam îmi zâmbesc cărțile, pentru că ei sunt acolo.. după bar.
"He wanted a place to call it home" am scris cândva despre porumbelul Vasile,  prietenul nostru temporar. De fapt, mă refeream la mine. I wanted a place to call it home.
Regrete, acuze, vină, rătăcire...toate astea se pot aduna în viața unui om, clipind doar. Și nu mai ai control, nu mai ai putere să lupți, auzi ca un ecou oamenii care te mustră pentru viața ratată, pentru potențialul neexploatat. Mult zgomot în jur, aș vrea să țip, să se spargă geamurile. Lăsați-mă în pace, știu și eu asta, văd și eu asta, doar că nu mai văd nimic în față dacă tu îmi ții degetul în ochi.  Și totuși, cea care adună la final cioburile, tot eu sunt.
Am adunat cioburile, m-am ridicat, și cineva mi-a scos degetul din ochi.
E #fikafamilly pentru că nicicând nu am simțit mai mult decât acum că aparțin unui loc.

Comentarii

Postări populare